Brudny Harry

15:12:00


Odkąd Potworek poszedł do pierwszej klasy, spadłam nieco z "wszystkowiedzącego" piedestału. Obecnie guru wiedzy, obycia i zachowania wszelakiego stała się Osobista Wychowawczyni Potworka.

Tak się składa, że Osobista Wychowawczyni jest jednocześnie zaangażowanym społecznie i nie tylko ekologiem. Prowadzi również koło ekologiczne i gdzie tylko może (chwała jej za to!) wciska dziatwie wiedzę o przyrodzie, naturze i dbaniu o to co dookoła.

Nie zdziwiło mnie zatem szczególnie, kiedy Potworek zażądał pokazania w internecie zdjęć wszy, ich jaj, opisania sposobu rozmnażania się tychże miłych zwierzątek i ewentualnego sposobu walki z nimi.

Ten ostatni zwłaszcza zainteresował Potwora Starszego, który zażądał kupna dla jego osobistych potrzeb (!!) specjalnego grzebienia anty-wszowego. Szybko na szczęście wyszło na jaw, że potrzeby osobiste wiążą się li i jedynie z potrzebą posiadania jakże unikatowego gadżetu i mogłam odpuścić natrętne i kompulsywne gmeranie we włosach oraz drapanie się tu i ówdzie.

Skutki pogadanki, obrazków i krucjaty Osobistej Wychowawczyni zatoczyły jednakże nieco szersze kręgi. Kiedy to bowiem, szykując Potworka do kąpieli, zapowiedziałam jakże znienawidzoną czynność mycia głowy, Potworek zaparł się zadnimi łapami jak w najlepszych czasach, kiedy to zaniepokojeni sąsiedzi raz w tygodniu zastanawiali się, czy aby na pewno nie wezwać opieki społecznej. Tak na wszelki wypadek.

- Niiiieeeeeeeeeeeee! Nie będę mył głowy - zaprotestowało uparte dziecię i opuściło łazienkę. - Nigdy w życiu!

- Ale dlaczego? - zapytałam bezbrzeżnie zdumiona, takie akcje bowiem dawno już nie miały miejsca.

- Bo nie!

- Mhmmmm, czyli wolisz, żeby ci się na łebku zalęgły wszy? - spróbowałam podstępu.

- NIE! - wydarło się dziecię. - Właśnie dlatego nie będę mył głowy. Osobista Wychowawczyni powiedziała, że CZYSTE dzieci mają wszy!!!

O matko i córko!

Pomimo tego, że raczej Potworom wierzę i rzadko kiedy wykazują one skłonności do tak daleko posuniętej konfabulacji, to jednak idę o zakład, że tak NIE powiedziała i Potworek coś źle zakumał. Ale póki co pozostaje mi negocjować warunki zwolnienia z tym Brudnym Harrym.



You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję serdecznie, że mnie odwiedziłeś i zdecydowałeś się zostawić komentarz - Twoje zainteresowanie dodaje mi skrzydeł :)