Książkowe zauroczenia 63/52 [We własnym gronie]

08:48:00


Trzeci tom cyklu Mari Jungstedt z detektywem Andersem Knutasem. Jej książki nie są może bardzo porywające i nie jest tak, że nie mogłam się od tej kolejnej oderwać, niemniej czyta się je szybko i lekko.

We własnym gronie to kolejna powieść, której akcja rozgrywa się na Gotlandii. Lato - okres, w którym przestępcy również udają się na urlop. Jednak nie tym razem. Okolicznymi wioskami wstrząsa brutalne morderstwo kucyka (tak, tak.. kucyka!), któremu ktoś równo i z wielkim znawstwem obciął głowę.

Kilka dni później ginie jedna ze studentek międzynarodowego obozu archeologicznego - Martina Flochten. Dziewczyna zostaje odnaleziona, powieszona na drzewie, ze spuszczoną krwią i brutalnymi ranami, zadanymi na całym ciele. Wszystko wskazuje na zbrodnię rytualną.

Czy te dwie sprawy mają ze sobą coś wspólnego?


Sama fabuła skonstruowana całkiem ciekawie i z pomysłem. Niestety momentami przestoje były takie, że musiałam się wspomagać kawą, by nie zasnąć ;) Nie są to kryminały na poziomie Link czy Neuhaus, ale też dla osób o słabszych nerwach zdecydowanie bardziej przystępne.

*Źródło zdjęcia: lubimyczytac.pl



You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję serdecznie, że mnie odwiedziłeś i zdecydowałeś się zostawić komentarz - Twoje zainteresowanie dodaje mi skrzydeł :)