Mattka Pollka samo ZUO

10:06:00

Bo to zła kobieta była... - jak mawiał Boguś w jednej ze swych wspaniałych ról.

Mam czasem tak, że na sam widok jakiejś osoby włącza mi się agresor.
Ba, nie ja jedna zapewne.
Czasem jednak wcale nie muszę tej osoby oglądać.
Nawet nie muszę jej znać.
Starczy, że widzę, czytam słyszę (bądź nie - wolę nie).

Włącza mi się agresja taka, że cokolwiek by ta osoba nie napisała, na jakikolwiek temat by się nie wypowiadała, dla mnie jest to idiotyzm totalny i bezdenna głupota. I mam ochotę negować wszystko.
Zawsze.
Wszędzie.

Tak mam.
Niestety.
Kobieta samo ZUO.
A może stety.
Selekcja naturalna (potencjalnych) znajomych.
Nawet tych (potencjalnie) niewinnych.



You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję serdecznie, że mnie odwiedziłeś i zdecydowałeś się zostawić komentarz - Twoje zainteresowanie dodaje mi skrzydeł :)