I'm dreaming of...

09:30:00

Jeżeli ktoś marzy o białych świętach, to proszę bardzo - może je sobie pooglądać na zdjęciu, filmiku, obrazkach, ramkach cyfrowych, czy gdzie tam kto co posiada. Ja wrzucam z podkładem muzycznym, co by było milej (lokowanie produktu niezamierzone ;)):



Tymczasem... zaktualizowana prognoza pogody dla Wielkopolski - otóż, proszę szanownego państwa, pada. Co za niespodzianka. W końcu pada dopiero od tygodnia. Dlaczego miałoby przestać?

Nie dość, że pada, to jeszcze wieje... I to jak. Niektórym pozrywało reklamy z balkonów (widziałam dziś o świcie), innym nawiało śmieci do ogródka. Mnie o mało nie porwało wczoraj dzieci. Starszy Syn był zachwycony, Młodszy udawał Spidermana, o tak:



(dla zainteresowanych - wrócił)

W związku z powyższym, chyba czas odwołać Zimę...? Co prawda śniegu będzie brakowało, ale i bez niego można liczyć na malownicze obrazki. Zwłaszcza nocą...





You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję serdecznie, że mnie odwiedziłeś i zdecydowałeś się zostawić komentarz - Twoje zainteresowanie dodaje mi skrzydeł :)