Komunikat vel announcement

11:55:00

Z przyczyn mniej lub bardziej (jednak chyba bardziej, zdecydowanie bardziej) osobistych zdecydowałam się zamknąć stałego bloga. Za dużo tam treści, których nie chciałabym upubliczniać lub o których należy powiedzieć raz lub zamilknąć na zawsze. Ja chwilowo (nie obiecuję, że na zawsze, wszak kobietą jestem) zamilknę.


Brak mi jednak ekshibicjonistycznej grafomanii. Połączonej z grafomanią fotograficzną. Przez chwilę zastanawiałam się, czy w odniesieniu do foto można użyć sformułowania grafo, jednak Wiki jak zawsze pomocna uspokoiła mnie w tej kwestii. Skoro z greckiego "gráphein" to rysować, a fotoGRAFIA (sic!) to jakby nie było rysowanie światłem... Wot, pokrętna logika. 

Tak czy inaczej... jeśli ktoś nie ma ochoty czytać, niech nie czyta. Proste? :)

A jeśli ktoś ma ochotę, to z całego serca zapraszam. Do czytania, komentowania, tudzież oglądania, jeśli zdarzy mi się coś tu dorzucić.



You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję serdecznie, że mnie odwiedziłeś i zdecydowałeś się zostawić komentarz - Twoje zainteresowanie dodaje mi skrzydeł :)