Liebster Blog Award #1

20:13:00

poznajemy nowe blogi


Jakiś czas temu zostałam nominowana przez autorkę bloga Szkolne Inspiracje do Liebster Blog Award. Nominację przyjęłam, zaczęłam się zastanawiać nad pytaniami i... utonęłam w morzu obowiązków wszelakich. Nie zapomniałam jednak o nominacji i dziś do niej wracam. 


CZYM JEST LIEBSTER BLOG AWARD?

nagroda dla bloga

LBA to nominacja, którą otrzymujesz od innego blogera, jako formę wyróżnienia za dobrze wykonaną pracę. Nominując innego blogera, doceniamy jego styl, formę oraz treści, które publikuje

Nominacja to jednak nie tylko wyróżnienie, ale też obowiązki. Przyjmując nominację zgadzamy się na następujące zasady:

  • Przystępując do zabawy odpowiadasz na zadane przez nominującego 11 pytań dotyczących często twojej prywatności. A zatem trzeba uchylić rąbka tajemnicy i dać się nieco poznać ;)

  • Po odpowiedzeniu na pytania, nominujesz kolejnych blogerów, którzy twoim zdaniem zasługują na wyróżnienie i informujesz ich o tym (np. przez fb lub komentarz pod postami).

  • Zadajesz blogerom 11 przygotowanych przez ciebie pytań.
  • Musisz pamiętać o tym, że nie wolno ci nominować bloga, od którego otrzymałeś nominację.

Tyle w kwestii formalności :)

100 PYTAŃ DO, CZYLI CO WARIACJENIEZAWSZENATEMAT MAJĄ DO UKRYCIA

pytania i odpowiedzi

Poniżej lista jedenastu pytań, które zadały mi Szkolne Inspiracje wraz z moimi odpowiedziami:

1. Dlaczego założyłeś/aś bloga?

Piszę, odkąd pamiętam, czyli mniej więcej od kiedy opanowałam tę trudną sztukę kaligrafii. Niektórzy nawet kiedyś twierdzili, że mam talent (zwany w kręgach pisarskich lekkim piórem). A skoro mnie coś pod kopułką ciśnie, to musi znaleźć swoje ujście. Staram się iść z duchem czasu. Kiedyś były pamiętniki, teraz mamy blogi. A może przy okazji i kto inny skorzysta ;)

2. Skąd czerpiesz pomysły na blogowe wpisy?

Same się znajdują. Serio serio. Czyli z tak zwanego życia. Często tematy przychodzą mi do głowy ot tak, w łazience (prysznic!), w samochodzie, na spacerze z psem. Rzeczywistość dostarcza tylu tematów do pisania, że człowiek nie nadąża ich realizować.

3. Czy prosisz bliskich o recenzje postów?

Nie proszę. Sami się poczuwają w obowiązku wygarnąć mi to i owo. Zwłaszcza, jak ich obsmaruję w sieci. Strach się bać, co będzie, jak Potwory dopadną bloga ;)

4. Jakie są twoje marzenia i czy starasz się je urzeczywistniać?

Są proste i prozaiczne najczęściej. I nienamacalne :) Oczywiście, że staram się je urzeczywistnić. A jednocześnie mam świadomość, że gdyby spełniły się wszystkie moje marzenia, świat mógłby się skończyć.

5. Gdyby można było cofnąć czas, to...

Jest kilka rzeczy, których żałuję - wszystkie nadają się na kozetkę do psychologa ;) Z takich, do których bez obaw mogę się przyznać - gdyby można było cofnąć czas, wybrałabym zupełnie inną ścieżkę zawodową. Ale człowiek był młody i głupi, to teraz przez pół życia będzie próbował to naprostować :)

6. Jakiej cechy charakteru nie znosisz u siebie?

Mam zdecydowanie zbyt dobrą pamięć ;) Zwłaszcza do błędów popełnionych przez innych. Poza tym żałuję czasem, że mam zbyt mało odwagi, by realizować namacalne marzenia.

7. Książka, która choć trochę zmieniła twoje życie?

To chyba najtrudniejsze z zadanych tu pytań. Każda z książek, które przeczytałam, miała jakiś wpływ na mnie. Na moje marzenia, a nawet na ścieżkę zawodową. Chyba nie potrafiłabym wybrać jednej.

8. Miejsce, w którym chciałbyś/abyś spędzić resztę życia?

Takie, w którym czułabym się jak w domu. Takie, gdzie moi bliscy byliby na wyciągnięcie ręki. Idealnie, jakby to była jakaś sympatyczna wysepka nad ciepłym morzem, ale tak naprawdę wystarczy, bym czuła się tam bezpieczna.

9. Na co zawsze masz czas?

Na marzenia. Na książki. Na sto pytań do zadawanych przez Potwory (choć czasem irytują, oj irytują ;) ).

10. Najmilsze/najśmieszniejsze wspomnienie z dzieciństwa?

Każde jedno zwiazane jest ze zwierzakami :) Spanie w stajni na sianie, w psiej budzie, wypasanie owiec na łąkach (całkiem jak w Dzieciach z Bulerbyn), nauka jazdy konnej, spacery z psem prawie większym ode mnie dookoła jeziora... Oj, cała masa ich była.

11. Z czym ci się kojarzy słowo "emerytura"

Zdecydowanie z Potworkiem :)

Uff!

DO ODPOWIEDZI WYWOŁUJĘ

blogi i blogerzy


CIEKAWOŚĆ - PIERWSZY STOPIEŃ DO PIEKŁA

ciekawosc pierwszy stopien do piekla

No, kochani, to teraz moje pytania do Was :)

  1. Czy założyłbyś/abyś bloga jeszcze raz?
  2. Co jest Twoim motorem działania?
  3. Gdybyś miał/a możliwość zacząć od nowa swoją ścieżkę zawodową, czy coś byś zmienił/a?
  4. Co Ty tutaj robisz?
  5. Gdybyś miał/a być zwierzęciem, to jakim?
  6. Co robisz, kiedy masz czas tylko dla siebie?
  7. Jaką cechę charakteru cenisz w ludziach najbardziej?
  8. Czy lubisz ludzi? 
  9. Jakiego znanego blogera chciałbyś/abyś spotkać i dlaczego?
  10. Z domu nie ruszasz się bez...?
  11. Gdybyś na jeden dzień mógł/mogła się z kimś zamienić "na życie" - kto by to był?
Enjoy! :)



You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję serdecznie, że mnie odwiedziłeś i zdecydowałeś się zostawić komentarz - Twoje zainteresowanie dodaje mi skrzydeł :)