Książkowe zauroczenia - 3/52 [Nieproszony gość]

22:20:00

Jedna z moich ulubionych kobiet, piszących kryminały. A raczej thrillery, bo w takiej konwencji tworzone są powieści Charlotte Link. Przeczytałam chyba wszystkie, które do tej pory zostały wydane (a jeśli nie to czekają na Kindlu w zakładce "do łyknięcia"). Tym razem udało mi się w bibliotece upolować audiobooka Nieproszony gość:


Źródło: lubimyczytac.pl  naturalnie.

Z audiobookami mam ten problem, że słucham ich głównie w samochodzie. I to tylko wtedy, kiedy jestem sama. Zazwyczaj są to thrillery lub krwawe kryminały. Próbowałam raz przy prasowaniu, ale Potwory podsłuchiwały. I jakoś obraz kapiącej do zupy krwi z sufitu wydał mi się mało dla nich odpowiedni.

Słucham więc w samochodzie. W drodze do i z pracy. Wychodzi około 1,5 godziny dziennie (o ile nie przesiedzę w garażu tudzież pod pracą kolejnych kilkunastu/kilkudziesięciu minut, bo mnie wciągnie ;) ), co przy 20 godzinach nagrania daje ledwie jedną pozycję na miesiąc. Niewiele.

Wracając do Charlotte - Nieproszony gość to jedna z tych pozycji, które wciągają. Których chce się słuchać jeszcze i jeszcze. Dreszcz emocji, pięknie stopniowane napięcie i element zaskoczenia - jest tam wszytko.

Tę pozycję z czystym sumieniem polecam wielbicielom thrillerów :)



You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję serdecznie, że mnie odwiedziłeś i zdecydowałeś się zostawić komentarz - Twoje zainteresowanie dodaje mi skrzydeł :)