W czasie ferii dorośli się nudzą. I dorośli też.

16:54:00

Tegoroczna zima rozpieszczała do tej pory ciepłymi temperaturami. Tak samo rok kalendarzowy postanowił nas porozpieszczać dniami wolnymi. I tak namówiona przez pracodawcę ;) wzięłam 4 dni wolnego. Zaowocowało to niemal dwutygodniowym urlopem.

Ale jak wiadomo w czasie wolnego dorośli się nudzą. Postanowiłyśmy zatem z koleżanką skorzystać z wyprzedaży i pojechać na polowanie, doznać shoppinGowego orgazmu i w ogóle. Zakupy skończyły się dość nietypowo - zaliczyłyśmy każdą jedną kanapę i narożnik w wielkim centrum meblowym, pracowicie sprawdzając jego wygodę.

Po niemal trzech godzinach przysiadów (Shaun T. byłby ze mnie dumny) zapału starczyło nam jeszcze tylko do odwiedzenia CCC, w którym natychmiast i bez wzajemności zakochałam się w przecudownej urody szpilkach. Wspominałam zresztą o nich tutaj.

Niestety cena szpilek mnie nie pokochała. Rozsądek zwyciężył i via sklep, który kiedyś reklamował się, że jest tani, udałyśmy się do domu.




You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję serdecznie, że mnie odwiedziłeś i zdecydowałeś się zostawić komentarz - Twoje zainteresowanie dodaje mi skrzydeł :)