PRZECZYTAJ&PODAJ DALEJ - WIELKA WYMIANA KSIĄŻKOWA!

07:00:00

Kiedy na moją skrzynkę dotarł mail z zaproszeniem do Wielkiej Wymiany Książkowej, aż przyklasnęłam z uciechy. Kocham książki, uwielbiam te długie godziny spędzane na czytaniu lub słuchaniu, ale też rzadko czytam tę samą książkę dwa razy. Nie jestem chomikiem książkowym (choć są pozycje, których nie pozbędę się za nic), dlatego postanowiłam przyłączyć się do akcji i dać drugie życie moim książkom. Niech teraz cieszą kogo innego :)

O CO CHODZI W AKCJI?


Jak nie wiadomo, o co chodzi, to chodzi o pieniądze. Otóż nie! Tym razem chodzi o misję - misję promowania czytelnictwa poprzez bezgotówkową wymianę książek. Niech nie leżą! Niech się nie kurzą. Niech ktoś inny też z nich skorzysta!

KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ W AKCJI?


Absolutnie każdy, do czego serdecznie zachęcam! Starczy, że mam książkę, która Ciebie interesuje, Ty masz książkę, o której ja marzę od dawna - wymieńmy się! Każda/y z nas ponosi jedynie koszt wysyłki.

Jeśli nie masz żadnej książki na wymianę, a któraś z moich wpadnie Ci w oko - napisz. Możesz ją ode mnie kupić. Na pewno będzie taniej niż w księgarni. Pamiętaj jednak, że pierwszeństwo mają wymieniający.

Na koniec wszyscy chwalimy się zdobyczami na fb, wstawiając zdjęcie i tagując je #przeczytajipodajdalej.

Cała akcja trwa do 7 października! 

Zachęcam Cię do udziału, no to naprawdę fajna zabawa i okazja, by upolować jakąś perełkę za grosze. Listę pozostałych blogerów, którzy wspierają akcję swoimi książkami znajdziesz u Magdy i Dagmary.

LISTA KSIĄŻEK, KTÓRE ZDECYDOWAŁAM SIĘ PUŚCIĆ W ŚWIAT

wielka wymiana książkowa

wielka wymiana ksiażkowa
wielka wymiana książkowa

przeczytaj i podaj dalej

przeczytaj i podaj dalej





Wpis powstał w ramach akcji PRZECZYTAJ&PODAJ DALEJ organizowanej przez Magdę (Save the Magic Moments) i Dagmarę (Socjopatka.pl).
socjopatka, save the magic moments



You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję serdecznie, że mnie odwiedziłeś i zdecydowałeś się zostawić komentarz - Twoje zainteresowanie dodaje mi skrzydeł :)