Książkowe zauroczenia - 7/52 [Azyl]

20:37:00

Dziś mam dzień nadrabiania :)

Kolejna pozycja jest z tych z pozoru łatwych i przyjemnych. A przynajmniej tak wygląda, jak kolejne czytadło. Jednak moje zaskoczenie było spore - spodziewałam się romansidła na łikend, dostałam pozycję, która skłoniła mnie do pewnych przemyśleń.

Pewne decyzje wymagają czasu. Wiktoria bez słowa wyjaśnienia zostawiła męża, spakowała walizkę i pojechała w miejsce, które miało jej pomóc poskładać wszystko na nowo.
Idealne byłyby pewnie Indie lub Toskania. Ona wybrała Chorwację.


Pod gorącym chorwackim słońcem przecinają się losy trzech niezwykłych kobiet – Wiktorii, Jasnej i Sandry. Wszystkie szukają swojej drogi, azylu, który pozwoli poczuć im się bezpiecznie. Lekcja, jaką wspólnie przerabiają nie jest prosta – nie da się wziąć czyjegoś przepisu na życie. 

(Źródło: lubimyczytac.pl)

Azyl Izabeli Sowy to pozycja, która poruszyła we mnie struny głęboko skrywane. Dotyka sytuacji bolesnych, opowiada o przyjaźni rodzącej się dzięki wspólnym marzeniom, pragnieniom, dążeniom. Trzy kobiety. Trzy historie. Każda trudna i poruszająca. Czy kobietom uda się odnaleźć odpowiedź na dręczące je pytania? Czy historia azylu będzie miała szczęśliwe zakończenie?





You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję serdecznie, że mnie odwiedziłeś i zdecydowałeś się zostawić komentarz - Twoje zainteresowanie dodaje mi skrzydeł :)