Książkowe zauroczenia 8/52 [Zabłądziłam]

20:04:00

Rekomendacją dla tej książki jest fakt, że przeczytałam ją w niecałe cztery godziny. Trochę pomogła mi choroba, która zupełnie niespodziewanie położyła mnie do łóżka (Walentynki w końcu :P)

Zabłądziłam Agnieszki Olejnik to książka przeznaczona dla młodzieży. Porusza jednak tematy trudne i mogące zniszczyć niejednego dorosłego (gwałt, depresja, samobójstwo). To doskonale opisana historia wchodzenia w dorosłość i radzenia sobie z przeszłością, ale także niełatwą teraźniejszością.

W książce tej kumulują się niemal wszystkie nieszczęścia, które mogą spotkać nastolatków - mnie osobiście ten nadmiar jednak trochę przeszkadzał. Niemniej przesłanie jakie za sobą niesie:
"nie ma takiego dołka, z którego nie można się wygrzebać" daje nadzieję na pozytywne zakończenie.

Źródło: lubimyczytać.pl



You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję serdecznie, że mnie odwiedziłeś i zdecydowałeś się zostawić komentarz - Twoje zainteresowanie dodaje mi skrzydeł :)