Książkowe zauroczenia 44/52 [Cukiernia pod Amorem. Hryciowie]

18:00:00

Każdy musi szukać szczęścia w sobie. Inni, choćby nie wiem jak się starali, nie są w stanie nam go dać...


To już trzecia, ostatnia, część sagi Cukierni pod Amorem Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk - tym razem głównymi bohaterami są przedstawiciele rodziny Hryciów. Część trzecia jest naturalną kontynuacją pierwszych dwóch części Cieślaków Zajezierskich

Ostatni tom w retrospekcji nawiązuje do tragicznych losów bohaterów w trakcie drugiej wojny światowej i tuż po niej. Jednocześnie nadal mamy do czynienia z zagadką: kim była tajemnicza postać, której szkielet z pierścieniem na palcu, znaleziony został w podziemnych korytarzach pod gutowskim rynkiem.



Zagadka oczywiście zostaje wyjaśniona, niemniej nie wszystkie tajemnice rodzinne znajdują swoje rozwiązanie. Osobiście czuję pewien niedosyt :)

Według mnie ta ostatnia część jest odrobinę słabsza od pozostałych dwóch. Mimo to słuchałam jej z przyjemnością. Zakochałam się w samym Gutowie i jego bohaterach. Przede wszystkim jednak urzekła mnie ta lekcja historii, podana w sposób niebanalny i bardzo smaczny ;) 



You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję serdecznie, że mnie odwiedziłeś i zdecydowałeś się zostawić komentarz - Twoje zainteresowanie dodaje mi skrzydeł :)