Książkowe zauroczenia 19/52 [Ostatnie dziecko]

08:18:00

O słuchanych przeze mnie audiobookach pisałam już tutaj. Zazwyczaj jest tak, że "czytam" w samochodzie, w drodze do i z pracy. Jakieś półtorej godziny dziennie, co biorąc pod uwagę długość nagrania takiej płyty (ok. 16-20 godzin) sprawia, że "czytanie" trwa, i trwa, i trwa...

Tym razem nie narzekam. Przez ostatnie 3 tygodnie w samochodzie towarzyszył mi głos Krzysztofa Tyńca. I muszę przyznać, że się w nim zakochałam bez pamięci. Męskie głosy zawsze robiły na mnie wrażenie ;) A ten jest absolutnie wyjątkowy - doskonale brzmiący, doskonale akcentujący, no mogłabym go słuchać całymi dniami. I nocami. Chyba zwłaszcza nocami ;)

Muszę przyznać, że wydawnictwo Sonia Draga potrafi dobrać lektora <3

Dość zachwytów, wracam na ziemię ;)

Tym razem na tapecie thriller. Bardzo mroczny, dotykający tej strefy, która dla mnie jest szczególnie bolesna i na punkcie której wyobraźnia szaleje mi co dzień - pedofilii (a także molestowania i patologii społecznej). Przyznałam się zresztą do tego nie raz, ostatnio tutaj. To książka dla ludzi o mocnych nerwach, zwłaszcza jeśli uświadomimy sobie, że takie sytuacje dzieją sie tuż obok nas.

Ostatnie dziecko Johna Harta to mocny, trzymający w napięciu i nieoczywisty thriller, przy którym czas ucieka nie wiadomo dlaczego. Były momenty, kiedy miałam ochotę głośno krzyczeć "nieeeee", były momenty kiedy twarzy wykrzywiała mi się w grymasie obrzydzenia. Były i takie, kiedy pojawiały się łzy. Prawda potrafi być przerażająca.

Źródło: lubimyczytac.pl

Ostatnie dziecko to także opowieść o patologii społecznej, ale i miłości, determinacji, walce ponad wszystko. Pokazuje, że nigdy, przenigdy nie należy odpuszczać i się poddawać. Jak wiele jest w stanie zdziałać człowiek, który naprawdę wierzy? Przekonajcie się sami.

Mistrzowska, napisana z polotem narracja i wartka, do ostaniej chwili trzymająca w napięciu akcja.

Zdecydowanie polecam.



You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję serdecznie, że mnie odwiedziłeś i zdecydowałeś się zostawić komentarz - Twoje zainteresowanie dodaje mi skrzydeł :)