Nieuniknione

12:03:00

Są rzeczy, z którymi pogodzić się nie umiem.
Są takie, o których absolutnie nie umiem przestać myśleć.

Tematy, które męczą mnie tak bardzo, że śnią się po nocach.
I zaprzątają myśli za dnia.

Zdarzenia bezsensowne i zapierające ze strachu dech w piersiach.
Zdarzenia, które potrafię przewidzieć i bardzo się tych wizji boję.
Zdarzenia, po których nie potrafię się podnieść któryś dzień z rzędu.

Wizje, senne majaki, które się sprawdzają.
Czasem po długich miesiacach.
A czasem od razu.

Śnią mi się ze szczegółami.
I mam nadzieję, że to tylko projekcja.

W kółko pojawiają się pytania dlaczego.
Jaki jest sens?
Czy to ma głębsze znaczenie?

Dlaczego?
Dlaczego??
Dlaczego???



You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję serdecznie, że mnie odwiedziłeś i zdecydowałeś się zostawić komentarz - Twoje zainteresowanie dodaje mi skrzydeł :)