Książkowe zauroczenia 23/52 [Zanim zasnę]

11:13:00

Wracając do dyskusji "jajko czy kura" przedstawiam kolejną propozycję na (jeszcze i miejmy nadzieję jednak, że niedługo) deszczowe dni - Zanim zasnę S.J.Watson.

Książka niepokojąca.
Książka, która sprawia, że nie moża się od niej oderwać.
Książka pełna napięcia.
Książka pełna powtórzeń.
Książka, którą na pewno warto przeczytać.

Czasem miałam wrażenie Dnia Świstaka - ja-czytelnik, a co dopiero główna bohaterka.

                                                                Źródło: lubimyczytac.pl

Wyobraź sobie, że każdego dnia budzisz się i nie pamiętasz połowy swojego życia.
Nie wiesz, kim jest mężczyzna śpiący obok ciebie.
Nie wiesz, gdzie jesteś.
Nie rozpoznajesz odbicia w lustrze.
A jednak masz nieodparte wrażenie, że coś jest nie tak.

I powoli, powoli dochodzisz do prawdy, która okazuje się być przerażająca.... Pełen zaskakujacych zwrotów, trzymający w napięciu thriller, w którym nikt nie jest tym, kim wydaje się być,

Jedyny zarzut z mojej strony -  był jednak taki moment, kiedy książka zaczęła mi się dłużyć. Wynika to zapewne ze specyfiki powtarzalności poranków głównej bohaterki. Na szczęście chwilę potem akcja przyspieszyła, by już do końca już trzymać w napięciu.

Film obejrzę z przyjemnością.



You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję serdecznie, że mnie odwiedziłeś i zdecydowałeś się zostawić komentarz - Twoje zainteresowanie dodaje mi skrzydeł :)