Poświąteczne 'dzień dobry'

08:40:00

Powoli i nie jestem do końca pewna, czy skutecznie, wracam do życia poświątecznego. Co prawda robota nie zając i podobno nie ucieknie, ale wymaga, co by w niej być ;)

Gdzieś wczoraj widziałam bardzo ładny harmonogram pracy - w sam raz dla mnie na dziś (tylko ciii)


No dobra, do fabryki się nie spóźniłam, więc nie jest ze mna tak źle. Do tego udało mi się nawet w miarę sprawnie Potwory do placówek poodstawiać. Szczegół, że zapomniałam opłacić obiady Starszego - może ich weźmie na litość i wydadzą na zapas.

Tak czy inaczej - roboty huk. I bardzo dobrze. Zajęć dodatkowych zaplanowanych jeszcze więcej. I bardzo dobrze! Żyć nie umierać :) Przynajmniej nie mam czasu o głupotach myśleć (bo Mąż już za głowę się łapie - nie ma lekko, oj nie).

Miłego dnia :)



You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję serdecznie, że mnie odwiedziłeś i zdecydowałeś się zostawić komentarz - Twoje zainteresowanie dodaje mi skrzydeł :)