Wish list

21:08:00

Doniesiono mi ;) jakoby fejsbuk donosił :P o moim dzisiejszym prawie okrągłym jubileuszu - 110 lat!!

Nie w kij dmuchał. Przyznacie, że jak na matuzalem(a) całkiem nieźle się trzymam ;)

W związku z licznymi życzeniami składanymi mailowo, telefonicznie, fejsbukowo i osobiście-  za które bardzo bardzo bardzo dziękuję! (miło jak tyle osób pamięta naprawdę), postaram się nie zawieźć waszych oczekiwań. Niniejszym tworzę listę:


I obiecuję:

1. Spełniać marzenia!
2. Mieć wszystko, czego zapragnę! (wiele już nie zostało :) )
3. Nie zmieniać się, chyba że na lepsze!
4. Żyć 100 lat! (to już mi się udało :P)
5. A nawet 200! I 220 też!
6. Mieć wszystko co najlepsze! (Wiadomo :P)
7. Posiadać miłość!
8. Zarządzać szczęściem!
9. Mieć mnóstwo pasji! (Mam, a doba mi się rozciągnie? ;) )
10. Żyć samymi radosnymi chwilami!
11. Ciągle się uśmiechać!
12. W zdrowiu żyć! (nie omieszkam ;))
13. Być spełnioną :P
14. Rozciągać dobę w nieskończoność!
15. Mieć wiosnę w sercu!
16. I muzykę w duszy! (byle nie pogrzebową :P)
17. Moi mężczyźni będą mi okazywać miłość na co dzień! (Już to robia :)) )
18. Będę mieć mnóstwo powodów do radości!
19. I całą masę wyzwań! (Nauczę się walczyć, o!)
20. W końcu będę miała więcej czasu!
21. I'll be f*cking princess! ;)

I będę miała to wszystko! Dzięki Wam i temu, że jesteście :)

PS Wzruszyłam się.. nawet Gugiel mi złożył życzenia. Wie o mnie wszystko :))))


PS2 Swoją drogą czuję się nieco jak w Dniu Świra. Życzenia od rana złożył mi Orsay, Mark&Spencer, Zooplus, Mohito... moi przyjaciele... :P



You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję serdecznie, że mnie odwiedziłeś i zdecydowałeś się zostawić komentarz - Twoje zainteresowanie dodaje mi skrzydeł :)