Książkowe zauroczenia 36/52 [Ściśle tajny, niewiarygodny dziennik Prosiaka]

14:30:00

Po raz kolejny przyszłam z książeczką dla dzieci. Tym razem raczej tych młodszych, ponieważ historia jest dość naiwna ;)

Dziennik Prosiaka Emera Stampa Syn Młodszy dostał na urodziny. Historyjka Prosiaka, który nagle z przerażeniem odkrywa, że Farmer nie jest jego najlepszym przyjacielem (mimo iż codziennie dostarcza sporą porcję ulubionych zlewek), lecz trzyma go tylko po to, by go zjeść. Przerażony Prosiak postanawia zawszeć sojusz z Paskudnymi Kurczakami i polecieć na PlutonA.


Doprawdy czasem zadziwiają mnie pomysły, jakie mają autorzy książek na swoje dzieła. Historia Prosiaka jest zabawna, jest bardzo fajnie zilustrowana, rozdziały są krótkie i dzieci, które dopiero zaczynają swoją przygodę z czytaniem, z pewnością sobie z nią poradzą. Jest jednak jedno ALE:

Co mnie osobiście razi, to poprawność językowa, a raczej jej brak - być może jest to efekt zamierzony, w końcu Prosiak sam w sobie inteligencja nie grzeszy, niemniej po bajkach dla dzieci spodziewam się jednak wyższego poziomu językowej poprawności.




You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję serdecznie, że mnie odwiedziłeś i zdecydowałeś się zostawić komentarz - Twoje zainteresowanie dodaje mi skrzydeł :)