Komunia na bogato

20:30:00

Pisałam ostatnio o Komunijnych gwiazdach obleganych przez namolnych paparazzi.

I tak sobie myślę, że skoro jest trend, by Komunia była na bogato (czytaj: co najmniej kład, najdroższa knajpa, plik banknotów tak gruby, że w kieszeń się nie mieści i ogólny lans na całą wieś), to dlaczego nie zrobić reportażu komunijnego?

Rodzice Bąbli poprosili mnie, bym towarzyszyła im w tym szczególnym dniu. Nie było lansu, nie było rozmów o prezentach w kółko, nie było przechwalania się, ile kto dał i co kto kupi.

Było dokładnie tak, jak być powinno - najważniejszy był sakrament. Reszta to tylko oprawa-dodatek do niego.

Bardzo się cieszę, że mogłam być z Wami :)

Za to reportaż komunijny był na bogato - za zgodą Rodziców Bąbli wrzucam kilka zdjęć z przygotowań ;) Nie przecierajcie ekranów - ich jest dwóch!

Ciekawe, czy zgadniecie, który jest który :D


 




You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję serdecznie, że mnie odwiedziłeś i zdecydowałeś się zostawić komentarz - Twoje zainteresowanie dodaje mi skrzydeł :)